Battambang (1-3.10.2014)

1.10

Bussiga läks veidi nihu st varahommikul väntasime Davoriga toitu otsima ja see võttis veidi kauem aega kui plaanisime (siin muutuvad söögikohtade asukohad vastavalt kellajale st näiteks koht, mis oli eelmisel õhtul puupüsti söödikuid täis, sellest on nüüd vaid tühi asfaltplats alles). Peale hommikusööki tagastasime rattad laenutusse ja lippasime tagasi hotelli. Paraku – Kui Joonatan Ja Davor hotelli jopudsid, oli tuktuk juba lahkunud. Meie oma viga, sest jaime 15min hiljaks. 10minutit sahmerdasime seal ja tegime umbkeelseid telefonikõnesid, et kuidagi ikkagi bussi peale jõuda. Dollari eest viis uus tuktuk meid transpordifirma kontorisse bussi ootama. Terve tunni vist ootasime, sest buss korjas turiste linna pealt kokku.

2014.10.01 - [KH] Battambang (1)

Bussijaam oli jälle suvalises kohas linna ääres ja meil polnud öömaja veel välja vaadatud. Bussis olime tutvunud kahe briti tüdrukuga ja nendega koos sõitsime ühte hostelisse, kus neil oli tuba broneeritud. Paraku meil ei vedanud ja rohkem vabu tube polnud. Jalutasime siis läbi linna ühelt jõe kaldalt teisele, tegime korralikult turisti ja tutvusime erinevate poodide ja öömajadega. Viimaks leidsime sobiliku – hotell katusebaari ja basseiniga. $10/tuba – sobis! 😀

2014.10.03 - [KH] Battambang (4)

2014-10-02 17.25.28-2X

Edasi läksime üle tee turule tänavatoitu otsima. Proovisime jälle uusi snäkke, üks parem kui teine ja tundsime elust rõõmu.

2014.10.01 - [KH] Battambang (2)

Olin Davorile varem suure suuga kiitnud kui hea on suhkruroo mahl. Ostsime siis jõe äärest ja no mitte polnud see, mida ma varem olin saanud 🙂

2.10

Hommikul võtsime tänavalt tuktuki, et vaatamist värivad kohad läbi sõita. Esimese peatuse tegime linnast vaid paari km kaugusel, et bambusrongiga sõita. Ei osanud sellest suurt midagi arvata ja Davor tahtis selle üldse eisalgu vahele jätta, aga ega sellega ilmselt mujal sõita ei saa st peab proovima, kui on võimalus. Ja rongisõit oli üle ootuste äge 😀 Rong on muidugi palju öeldud bambusmadratsi kohta. „Rong“ viis meid minikülla, kus uudistasime telliskivivabrikut ja ajasime kohalike lastega juttu. Tegime õlled ja sõitsime tagasi tuktuki juurde.

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (5)

Meie giid/tuktuki juht

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (4)

Bambusrongid

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (3)

Kohalik õlu!

DCIM101GOPRO

😀

Järgmine peatus viis meid Killing Caves’e otsima. Otsustasime taaskord omapäi seigelda ja giidiraha säästa. Uitasime seal ringi, vaatasime templeid ja leidsime ka koopad lõpuks üles. Kuigi need olid üsna eemal kohast, kus alustasime oma matka. Koobaste juures olid abivalmid lapsed teed juhatamas ja neile polnud kahju raha anda, sest nad olid nii agarad ja teadsid ajaloost rääkida ja seda kõike inglise keeles! Jutu järgi pidi raha inglise keele õpinguteks kuluma 🙂

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (7)

Ilus eks? Siit lükati tuhandeid poliitvange alla, sest nii sai padrunite pealt kokku hoida.

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (9)

Kui ma õigesti aru sain, siis 2 sellist kuju valvavad sissepääsu.

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (10)

Külas. Kõrvaltänaval.

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (12)

All on memoriaal. Ja kohalike laste mänguplats. Üht on fotol ka näha.

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (14)

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (13)

Kolmas peatus oli alligaatorifarmis, ehk siis siit tulevad praed, käekotid ja kingad. Enamik eksporditakse Taimaale. Saime ka pisialligaatoreid käes hoida. Tore oli. Alligaatoreid oli seal kokku tol hetkel veidi üle paari tuhande. Ajaks, mil farmiga ühele poole saime, oligi juba hiline pärastlõuna ja aeg tagasi linna sõita. Olime omadega selleks ajaks juba üsna läbi ja mõte hotelli basseinist tundus väga ahvatlev!

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (21)

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (15)

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (16)

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (17)

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (18)

2014.10.02 - [KH] Battambang Bamboo Train, Alligator Farm (20)

3.10

Täna oli meie viimane päev Battambangis. Hommikul logelesime niisama ja hilisel pärastlõunal läksime kohalikku rongijaama otsima, sest olime netis sellest fotot näinud. Kolasime seal veidi ringi ja tulime tagasi hotelli. Ilmselt sõime jälle kohalikku toitu ja jõime õlut. Tagantjärgi kirjutades enam ei mäleta nii täpselt…

2014.10.03 - [KH] Battambang (3)

Hommikul jagatakse munkadele riisi ja muud söögipoolist.

2014.10.03 - [KH] Battambang (1)

Üks meie põhitänavaid.

Öösel läksime kokkulepitud ristmikule ja jäime seal bussi ootama. Üks tänaval maganud kohalik ajas end püsti ja küsis, mida me otsime. Bussi otsime. Selle peale tõmbas ta mobla välja ja 15 min hiljem oli üks ERITI ront minibuss meil vastas. Küljeuks oli kohe-kohe eest ära kukkumas jms. Kottpimedas polnud eriti midagi näha õnneks 😀 Loksusime sellega siis 20-30 minutit ja jõudsime lõpuks suure bussi peatuskohta. Suur buss oli kah vist üsna ront, kuid öö varjas vead. Tegin ka moned fotod, aga need jäid mobiili, millest jäin 5-6h hiljem ilma. Buss pakiti rahvast täis ja siis müüriti vahekäik kompsudega kinni st liikumine oli seal võimatu. Istusime seal siis kinni kiilutult ja vaatasime moblast filme. Sin City 2 oli üks neist. Teist ei mäleta enam.